fredag

jaha,gott folk...ännu en ny dag med nya möjligheter?
igår så tog jag cykeln och trampade bort till carros pappa i johannelund och mötte upp thinee på vägen (:
väl hemma hos carro så satte vi oss och snackade massor med skit om allt och inget, alltid lika trevligt.
känns skönt att veta att man har dom två att prata om precis allting med...så där var jag och lättade lite på hjärtat.
idag är en sån dag som jag känner att jag stör mig på det mesta. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen känns det som. blev oerhört irriterad över en sak igårkväll/natt som jag inte kan sluta tänka på. när fan ska man växa upp och inse att man måste ta ett ansvar?! speciellt när det väntar en stor sak också om några månader som kommer förändra allt.
känner bara att jag vill bort ett tag och kunna tänka på saker och ting, antingen själv eller med personen i frågan.
är det bara jag ellerhar jag misstagit mig om att man är två i ett förhållande?
är det inte så att man ska stötta och lyssna på varann när man går igenom nåt sånt här?
känns bra att man har andra som stöttar en iaf, andra som åtminstånde försöker sätta sig in i situationen och hjälpa till så gott det går. älskar dig iaf, men jag vill att du ska skärpa dig och inse saker.. öppna ögonen. är inte bara dig själv du har att tänka på längre...

förövrigt så mår man väl bra, tror nog att jag måste byta järntabletter. magen är lite anti. men ska försöka ett tag till och se om det bättrar sig. känns lite jobbigt när man har lagt ner så pass mycket pengar på 50 tabletter om man inte kan käka dom.. hjärtat klappar så himla fort så det nästan är obehagligt, men det är nog mer nu också när man har lite att tänka på.

barnet mår iaf superbra av det jag känner av.
han/hon lever som bara tusan i magen :)
underbart ♥

mamma, tack för att du finns där för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0