jasså...

visste folk att det var okej att röka på helt plötsligt och skita i saker och ting?
vad jag vet så är det fan inte alls okej.
det vet jag av egen erfarenhet pga att min pappa höll på redan innan jag var född och efter... och nu,ja.. och nu är det ju inte bättre.. nu sitter han och tycker synd om sig själv genom att söka svar i botten på en jävla spritflaska. det enda han vill är att folk ska tycka synd om honom. så tror han att han kan bete sig hur jävligt han vill. men det enda som folk (jag) gör är att hata honom pga att han gör som han gör. man blir så jävla irriterad och så skäms man något fruktansvärt.
och det blir fan inte bättre av att en annan som står en nära kan tro att han kan göra hur fan han vill och skita i resten..

just nu känns det bara som jag vill gå under, bara försvinna. för han kommer aldrig inse vad han håller på med, han kommer aldrig inse att han får mig att må dåligt genom att bara skita i saker och ting... faaan.

det är nu, under den här tiden av livet som man ska vara lycklig och må underbart!
nu när man är gravid och har världens underbaraste unge att vänta på tills han/hon kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0