lördag

jani gott folk.. varför blir folk så lustiga helt plötsligt utan anledning? förstår ingenting..
tänkte att jag skulle vara gullig idag och göra en sak till en viss person men det känns inte så jävla lockande längre direkt..

om jag inte minns fel så är det just nu man ska må så bra och vara lycklig. nu när man har ett liv i magen. en liten varelse som man själv har skapat och som ska komma ut snart! är det inte så?
ska man inte näst intill flyga på rosa moln och bara njuta av graviditeten nu..nu när bebisen sparkar när man känner hur den ligger. när man vet hur den beter sig..känns som det är omöjligt när man inte direkt får respons infrån folk.. när dom lådsas som det inte är någonting.
visst, jag hade själv inte planerat att det skulle bli såhär. att jag skulle bli gravid utan att ha gått ut gymnasiet.
jag har alltid viljat bli en ung mamma. men det var ingenting jag direkt hade tänkt så mycket på.
men nu blev det som det blev. och jag har verkligen inte psyke till att ta bort en liten krabat som ligger i magen. en som kan få ett liv och växa upp och bli lycklig. för det vet jag att han/hon kommer bli. oavsett förutsättingarna.
skulle kännas bättre om man skulle få höra lite positivt om det istället för att folk beter sig lustigt.
jag blir trotsallt 19 när jag är mamma och det finns fan dom som skaffar barn när dom är 14-15. 
det är upp till var och en hur man vill göra. tycker det är tråkigt om man ska behöva gå efter vad andra har att tycka och säga hela tiden.. usch,nae... men men, jag är iaf glad att veta att det kommer ut en bebisen om bara ett par månader! :)
vet att jag kommer klara det själv också om det nu blir så.. jag vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0