lördag

sov i lägenheten inatt,vaknade av att det smakade blod i halsen och satte mig upp ganska så fort och näsblod började rinna som fan ur näsan :/ väckte linus och bad han skicka papper till mig. slutade aldrig,usch. tur att man har varit på avdelning öron,näsa och hals 5 veckor på US så man vet vad man ska göra när man får så mkt näsblod :) så det blev att nypa hårt som bara fan i näsroten och sen kollade jag vad som fanns i frysen så kärlen skulle dra ihop sig så det slutade. fick bli en påse med frysta räkor ;D hehe. men, tillslut så slutade det iaf att blöda. höll säkert på i 15 min eller nåt. 
när jag hade gått upp linus ur sängen och fixat iorning mig så gick vi ner till stan för att se om han hade fått in sin lön än. men, icke sa nicke. blev iaf att gå till ming palace och ta varsin shopping bufé. men blev bara en tallrik. haha, lite onödigt för vi kom ganska snabbt på att vi lika gärna kunde ha beställt dagens rätt. men men, gott vare iaf :)
sen så åkte vi hem hit till linus. han la sig i ett bad och jag satte mig vid datorn. sen när han var klar så gick han bort till chrille för att vara med han, lundh och danne tror jag det var. dom skulle dricka ikväll. meningen var att jag skulle ha åkt till ljungsbro hem till mina kusiner för att träffa dom och min ena faster. men klart som fan att man skulle missa bussen. så sitter här hemma hos linus fortf och väntar på att klockan ska bli kvart över 5 så jag kan hänga med bussen från rese vid halv :) så, där blir det att spendera kvällen. i ljungsbro :)

 

juste, var ju på mvc i onsdags. allting såg bra ut med bebisen. hjärtslagen låg på ungefär 140 om jag inte minns fel. och symfys måttet var redan 29. magen växer :) mysigt. bebisen låg vågrätt i magen också förresten. mitt järnvärde däremot var inte det bästa. hade gått ner sen senast fast jag äter tabletterna. får böja äta lite mer och så med andra ord.
ska dit den 19 sep nästa gång :) 

 

älskar er, linus och bebisen    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0