måndag

vaknade vid 12 hugget idag ungefär låg kvar och jäklades lite med linus i sängen ;D gick upp innan 2 ordentligt och fixade lite. tog samma buss in till stan som linus innan 3 eftersom han skulle till jobbet och jag skulle träffa thinee. 
lämnade av min väska och så där eftersom det var meningen att jag egentligen skulle åkt till haninge idag hade jag tänkt. men så blev det inte. gick iaf in till stan och spenderade ca 4 timmar och gick runt där. blev att bränna närmare 800 eller nåt. kunde verkligen inte hålla mig ifrån att köpa en brun body och brun/vit randiga byxor med grön mudd åt till bebisen. var så himla gulligt. egentligen skulle jag vilja handlat mer men med tanke på att jag redan har typ allt så är det ju ingen idé. men man blir så himla sugen när man går där och ser alla små små söta kläder. sen köpte jag massor med smink och en kofta och sen en topp och en underdel och även en tvättpåse för den som är intresserad ;D hehö.
idag har jag fått mig ett litet utbrott på stan (a) var 3 tjejer som gick i typ 9an eller 1an eller nåt som stod och snackade när jag och thinee skulle in på mcd. den ena hade färgat sitt hår svart så himla mkt så det såg grått ut istället.. iaf, hon glodde supermkt på thinee när vi kom in (och då menar jag verkligen inte att hon var direkt diskret). sen så typ petade hon på den ena tjejen och sa nåt som petade på den andra och sa nåt. sen stod alla 3 och glodde som bara fan. och tro mig, vet när folk kollar på mig eller ej för är så van nu för tiden. hjälpte inte med att jag kollade tillbaka på dom för då fortsatte dom bara istället. skämmde ut sig totalt. så jag kunde inte hålla käften och öppnade munnen och sa högt :"thinee, titta vad trevligt. du har publik!" så pekade jag imprincipt på dom. sen så kollade dom inte alls lika mkt och var helt tysta. haha :D kul att få sina utbrott ibland.

 

gick iaf hem till thinee lite innan 8 och satte oss i soffan och drack teh och åt digestivkex med ost framför meangirls.
sen så tog jag bussen hem till linus vid halv 11 typ. så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem från jobbet så jag kan visa mina inköp för idag (;

nu tänkte jag lägga in lite ny musik och bilder på min mp4.
juste, fick bilder skickat till mobilen av thinee från förra sommaren. ska lägga in dom så fort jag får tid. och bilder på magen med!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0