söndag

ännu en dag närmare :) vaknade vid 12 tiden. dvs för en timme sen typ. linus är på jobbet och jag sitter hemma hos honom och glor. får se vad som ska hittas på idag. kanske träffa thinee och carro på stan för mat eller fika? :)
blir kanske att dra hem till haninge med för att träffa tindra. det är sjukt att man kan sakna en lillasyster så mkt som jag gör när man bara är ifrån henne i ett par dagar. men, hon är ju så otroligt go så vad ska man göra. och såklart så saknar jag dig med mamma ;D

städade hela linus rum igår och gjorde fint. och det första man får höra är: "har du inte lagat någon mat eller?" känns verkligen skitkul att göra något för honom då...ush, men han bad iaf om förlåtelse och sa att han skojade. humor på hööögsta nivå. ja azz.

jag verkar även ha åkt på värsta bullmanien för jag är sugen på att baka bullar mest hela tiden tycker jag. lustigt? 
kanske blir att baka varje dag nu/sen när man är hemma. så, då får ni komma över på saft och bullar. haha

förövrigt så är allt bra. bebisen har varit lugn idag konstigt nog. med tanke på så mkt liv det lilla monster brukar föra. sparkar hit och dit mest hela tiden. det som är jobbigt är somsagt att den ligger och trycker på mina vänstra revben hela tiden..

nae, nu blir det väl att kolla på en film eller nåt annat kul tror jag :)
juste, imorgon så kanske det blir att fiska kräftor och bada och grilla och så med pappa och ett par till. får se om det är så lockande för han sa att dom skulle dricka. och det är ingenting han bara säger. så,kanske inte blir så kul isåf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0