söndag

blev att åka in med bussen till stan vid 5 tiden för att möta upp carro och thinee och gå och äta.
fick ju nästan skämmas för dom två när det kom en geting när vi satt och käka. båda två flög upp ur sina stolar och haffade varsin servett och började vifta med mot den. thinee vågade inte ens ta i hennes colaglas efter att getingen hade typ nuddat det på UTSIDAN av glaset. hon gick till och med och hämtade ett sugrör och jag fick ställa glaset på hennes bricka. haha, skämmer ut sig om nån :P
efter att vi tjockat i oss våra kebabber så blev det att gå till mcd och äta lite mc flurry till efterrätt :) gott gotti gott gott.
sen gick vi ner till hemköp och handlade lite. och sen upp igen till stora torget. och då kläcker thinee ut sig en sak som att hon ville gå och sätta sig och fika! :O haha, jag var skitmätt och carro också. lilla lilla thinee, hur mkt får du plats med i din mage? ;D fast det syns iaf inte vart allt tar vägen.
tillslut så bestämde vi oss iaf för att gå hem till thinee och kolla på filmen på kanal 5 klockan 20.00.
dom brukar ju visa verklighetsbaserade filmer varje söndag vid den tiden. och idag hette den historien om Liz Murray.
den var faktiskt bra. tycker om att kolla på sanna filmer. dom är så himla starka på nåt sätt. speciellt när det handlar om sånna saker dom brukar göra om. så, om det finns någon mer därute som brukar lockas av sånna filmer så rekommenderar jag att du ska se den här.
eftersom thinee har skola imorgon så begav oss jag och carro till busshållsplatsen på kungsgatan och inväntade våra bussar som gick ett par minuter efter 10. juste, jag fick låna en tröja av thinee som hon hade hemma eftersom jag bara hade linne på mig. blev hennes killes tröja :P myströja. hon får tillbaka den imorgon eller nåt :)
nu sitter jag iaf här hemma hos linus igen. funderar på att sätta mig och kolla på någon bra film om man hittar någon vill säga. en gammal klasskompis ifrån blästad hittade tydligen mig här eller så var det på bdb. vet inte riktigt. men, vi har iaf börjat snacka lite på msn :) trevligt, trevligt. har inte träffats eller pratat på lite mer än 7 år :O herregud. somsagt, är nästan skrämmande hur fort tiden går ibland.
var även en som frågade om vi visste könet på barnet. men, nej det gör vi inte. man brukar ju vanligtvis göra 2 ultraljud om det nu inte visar sig att det är nåt dom vill kolla närmare på. det första gjorde vi i vecka 10 och det andra i vecka 20 om jag inte minns fel. och på det senaste så frågade vi om BM kunde se vad könet var men hon vågade sig inte på att svara på det. så det får bli en överraskning helt enkelt :) längtar iaf som tusan.
börjar tro att bebisen har gjort en spricka eller nåt i ett av mina revben på vänstersidan så mkt som den brukar trycka där.. gör nämligen superont när jag böjer mig bakåt. får helt enkelt fråga min BM på onsdag när jag ska dit :)
hade så bra allihopa så hörs vi. ställ gärna frågor om det är nåt ni undrar över. alltid lika kul :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0