söndag

igår tog jag bussen från linus vid 1 tiden in till stan för att träffa carro och thinee. vi gick och käkade på kebabbaren. sen gick vi lite på stan och slösade pengar. slutade med att vi tog bussen hem till carros pappa och fettade och bara låg i soffan hela kvällen in till 1 tiden på natten. kollade bla på hellraiser. som förövrigt är en film från senare 80 talet. satt och skrattade mest genom hela filmen ;D



hände även att man fick sig ett riktigt gott skratt under kvällen. thinee skulle nämligen ut och röka så jag och carro var snälla och hängde med ut. carro tog även med sig en påse med skit som hon skulle slänga. jag och thinee står lite mer ut på trottoarkanten medan carro går längst huset för att komma till bakvägen där sopptunnorna var.
helt plötsligt ser jag hur thinee vänder sig om hon så hör jag en riktigt hög duns och thinee som frågar hur det gick.
jag vänder mig om och ser hur carro låg ner på marken efter att ha halkat och slagit i handen så den var helt röd. först trodde jag att hon tjöt men hon började garva något ordentligt så alla 3 stod och gapskrattade ute vid 12 tiden.. tror inte att grannarna uppskattade det så värst mkt ;D men men.. kul var det iaf.

carro skulle få karlbesök senare på natten så jag följde med thinee till busshållplatsen på ridhusgatan.
sen tog jag cykeln och började trampa hem till mamma och dom i haninge. tog bara ca 5 minuter för racersarah att komma hit ;D så det blev att gå in och vänta tills linus kom ifrån jobbet innan 2 så gjorde han mackor och sen gick vi och la oss. somnade väl vid 3 tiden. mamma och dom lämnade av linus vid resecentrum när dom ändå skulle in till tornby idag. han skulle ta bussen till jobbet. så, där är han nu.

själv kom man in för inte alls så länge sen efter att ha gått en lång och härlig promenad i det vackra vädret (inte) med mamma och tindra och arnold. usch, hatar det här vädret.

älskar er,linus och bebisen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0