tisdag

tummen upp för mig säger jag bara. vänstra foten/benet har svullnat upp som satan efter att jag mötte ludde och näbben som kom hit till ryd för att hålla mig sällskap ett tag. vi gick ut en runda. gungade och snackade skit och kollade på stjärnorna och helt enkelt filosoferade ;D och pga den lilla trippen så var såklart foten tvungen att ta skada. underbart..!dom blev inte speciellt långvariga, tror det blev typ en timme eller nåt. dom stack runt 3 tiden.

anledningen till att inte linus har kommit hem är pga han missade bussen från skavsta. så han skulle sova hos micke inatt. känns verkligen jätte nödvändigt att jag åkte hit ifrån thinee förut. trodde ju att linus skulle komma hem :( ajja, får träffa han imöra iaf. 

 

på onsdag är det BM som gäller klockan 15.00. ska bli riktigt kul (: älskar att lyssna på barnets hjärta med. underbart!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0