tisdag

vaknade precis blev inte att man somnade fören 6 halv 7 tiden imorse.
som tur är så är smärtan borta i foten/benet. är bara för allt vatten spökar kan jag tänka mig. fotknölarna syns ju inte speciellt mycket nu för tiden. linus ringde precis och sa att han sitter på bussen nu :) så han kommer väl om ca 2 timmar eller nåt :)

hade tydligen ringt en kille från ett försäkringsbolag till han och sett att han skulle få barn så vi skulle dit på något möte sen framöver och prata lite om olika försökringar till barnet. så som det är nu så har jag iaf tecknat en försäkring medan lillen ligger i magen :) så det är alltid lika bra att ha, ifall det skulle uppstå nåt.

nae ni gott folk, nu så ska jag ta mig någon macka att äta eller så :) är otroligt sugen på teh idag känner jag så det blir väl kanske att gå och köpa det. tropiska är ju bara för gott! :)

 

jag och linus    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0