torsdag

usch, jag är verkligen inte bra på det här med att uppdatera bloggen känner jag. och även ser också för den delen ;D
men men, kan vara skönt att bara veta att den finns så man kan skriva av sig lite iaf :)
såg cissi att du hade skrivit till mig. men tyvärr så vet i fan hur man svarar :P men, tack så mkt för gratulationen :)
jag addar dig på msn nästa gång jag är inne eller nåt :) och du behöver inte oroa dig för problemet med festen,klart att det är lätt att missuppfatta varann när man går genom en annan. hehe.

i alla fall,allting är bra med mig och bebisen. förutom att han/hon ligger och trycker på revbenen mkt nu för tiden. vill inte ens tänka mig hur ont det kommer göra sen när det blir ännu trängre inne i magen för lillen. men, sånt man får ta :)

idag har jag iaf varit duktig och bakat vaniljbullar. blev goda. förutom första plåten som jag glömde jäsa lite innan dom skulle in i ugnen. fast det går ju att äta dom iaf. problemet är väl bara att dom kanske kan bli lite torra.

förövrigt så ballade min mobil ur totalt nyss. är ganska irriterad. men antar att jag får skylla mig själv lite eftersom jag inte lämnade in den under garantitiden. så jag tänkte ta typ sista bussen härifrån haninge hem till han och ta en annan sålänge tills jag får pengar till att köpa en ny.
är lite jobbigt här i haninge med tanke på att jag inte har något eget rum så jag får sova på en madrass inne hos brudarna grus (fanny och emmy). blir så himla varmt. men eftersom jag har kvar alla mina saker i lägenheten i stan så tänkte jag att jag ska sova där snart. det som är lite träligt är bara att jag måste köpa mat isåf eftersom det är helt tomt där :P men, det rer sig nog

juste, går även in i 27+0 idag så det kommer nog en magbild snart igen :) den växer som bara sjutton. man kan ju drömma om att man kan se sina egna fötter när man står rakt iaf. haha.

nae, nu har jag skrivit så det räcker. ska busa lite med arnold nu. han ser så ledsen ut stackarn. mamma badar tindra också så hon skrattar och plaskar för fullt där uppe :)

älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0