fredag

hej allihopa! :)
allting är bra med oss. har bara inte tillgång till någon dator så blir inte att man skriver speciellt ofta.
har lagt in massor bilder på min bilddagbok idag om någon är intresserad. uppsvullen heter jag där ;D
felicia mår bra, sover väl inte så vidare mycket men det får man leva med :)
fiser som en vuxen karl gör hon med. så, men andra ord : livet leker för hennes del ;)
sen så flyttade vi i måndags med så det är ganska så mycket att styra med just nu.
men här kommer det lite bilder iaf :) ♥

mammas lilla hjärta

sista magbilden på morgonen. en timme innan vi var på sjukhusetförsta bilden på enbart felicia <3jag och fisan <3


Kommentarer
Postat av: cecilia

Så söt hon är. Det är sant det Jenny säger. Era flickor påminner lite om varandra. Så jätte mycket grattis till er båda. Hoppas på att få träffa er snart med. För ni måsta faktiskt dela med er lite till en barnlös kvinno som mig. Ni kan ju alltid få hålla MInus. Kram

2008-12-06 @ 13:53:15
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Sarah till bebisen :)

Hoppas man kommer få se din förlossningsberättelse senare :)

2008-12-13 @ 01:05:43
Postat av: Anonym

guuud va sööt :) massa Grattis, lite i efterskott :)

2009-01-13 @ 11:29:07
URL: http://lfagerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0