onsdag

hej gott folk! ( :
idag har det inte hänt så värst mycket. sov hos linus inatt. vaknade ett antal gånger.
var meningen att vi skulle umgåts idag men hans syster ringde och frågade om han hade tid att jobba på skavsta.
så, vi tog cykeln och åkte in till mig i stan för att han sedan skulle till rese och ta bussen vid 15.20.
jag passade på att ta med mig fanny, emmy och tindra in till stan i sådär ungefär 2 timmar för att kolla runt lite så mamma och sandor fick tid att packa så dom slapp ha koll på tindra hela tiden.
det gick bra, men efter ett tag blev hon tjurig så man fick bära henne. vaarmt!
nog om det.. vi ska snart äta mat. är hungrig så det ska sitta fint ;D

imorgon så blir det ett besök på mödravården för att ta blodprov(!), mäta magen och lyssna på hjärtat b.la. spännande :)

avslutar det hela med en bild på min ögonsten tindra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0