fredag

barnvakt idag mellan 13-21. meningen var att fanny och emmy skulle hjälp till. eller iaf fanny. men hon sket i det.
och idag vaknade jag upp med världens jävla foglossningar så jag näst intill kryper fram. så mamma var tvungen att ringa till sandor och be han komma hit och ta tindra.. så han kom nyss. skönt.
har inte en så större lust att vara hemma nu när han är här. så jag funderar på om jag kanske ska orka sätta mig på bussen hem till pappa och vara där ikäll. fast frågan är om inte han ska dricka, då är det ju inte speciellt kul direkt.. ajja, får se hur jag gör. annars så skulle jag kanske träffa elina.
skulle inte sitta helt fel med en permobil idag känner jag.någon som har nån att låna ut? ;P

en sak som är säker är iaf att jag är riiiktigt sugen på lussebullar och julmust idag! mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0