lördag

åkte till pappa sen igår iaf. blev att gå av vid centrum och möta han där. handlade lite julmust och saffransbullar. gott!!
sen höll pappa på att göra en soppa som stod på spisen. blev att fortsätta med den och sen sörpla vi i oss den med. blev faktiskt riktigt gott. varm om inte annat!

inatt/morse vaknade jag av att jag var genomförkyld. är katten som jag är extra känslig mot nu. så allergi. skitkul! näsan är typ helt röd på mig nu efter alla gånger man snytit sig under dagen :P men det gick över när man kom ut ifrån lägenheten. hängde med pappa och petter och tog upp båten i ljung. sen tog vi en sväg förbi bron vid nykvarn typ. blev ingen större fisk så vi stack ganska så fort. blev en sväng förbi bari och käka. åt upp halva pizzan. blev så jäkla mätt.
bebisen har sparkat som bara tusan idag! vill verkligen att han/hon ska komma ut snart. känner på mig att det säkert kommer bli lagom till början av december när man ska flytta och allt. skulle inte förvåna mig iaf.

ajja, nu är jag tillbaka i haninge hemma hos mamma. tänkte gå och lägga mig i sängen och glo på tv. har tagit en långdusch nu på kvällen. finns nog inget skönare!? :)

imorgon ska mamma jobba,igen. så jag hänger med mormor och sten hem till grebo när de kommer och hämtar tindra runt 12 hugget imorgon. så, blir att spendera dagen där. sen så ska jag nog träffa linus på kvällen när han kommit hem från jobbet.

hoppas ni har haft det bra idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0