onsdag

jahopp, idag är det beräknad födsel. men lillen inne i magen verkar ha andra planer för sig verkar det som... jag pratade med linus och sa att vi skulle åka bort någonstans och gå sen när han kommit hem. haha. är det kanske värt att plåga sig själv för att se om det kommer igång? hmm, det är frågan. men det slutar nog med att jag gör så :)
vill verkligen ha ut bebisen nu. är något otroligt trött på den här stora magen nu.

igår kväll så åkte iaf jag och linus hem till hans syrras hus. hon och hennes pojkvän är 3 veckor i thailand. så linus mamma och bror bor där under tiden för att ha koll på hästarna och så :) när vi väl kom dit så blev det att alla 4 satt och spelade mariocart med wii. skitkul :D måste ha sett kul ut när 4 dårar sitter helt inne i tvn med 4 lösa rattar i luften. hehe.
linus skjusade iaf in mig hit till stan imorse igen innan han stack till jobbet. så, nu sitter jag här hemma hos honom.
blev inte alls mycket sömn inatt så jag somnade till vid 9 hugget. när jag vaknade vid 12 så såg jag att min ena faster hade ringt 2 gånger. är så kul nu för när jag inte svarar i mobilen så tror nästan alla att jag är uppe och föder. om det ändå skulle vara så pass..

nemen, titta nu snöar det ute med :)

ha en bra dag!♥

Kommentarer
Postat av: fanny

Hejsan syrran jag ville bara säga att jag verkligen längatar till din bebis komemr !<3

2008-11-19 @ 15:31:17
Postat av: Jenny

SNÖAR?! Blir avundsjuk... =) Vart bor man om det snöar?

2008-11-19 @ 19:32:10
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Linnea

hej hopp :)

jhur gårr det för dig ? ingen bebis påväg ut ?

pröva göra knäböj så kanske den kommer ut lite snabbare ;)

Funkade för mig x)

2008-11-20 @ 17:37:32
URL: http://lfagerlund.blogg.se/
Postat av: fia

har bebisen sett dagens ljus än ????

2008-11-25 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0