fredag

ännu en ny dag, med snö! vaknade straxt efter 10 och har hunnit varit ute med arnold. stackarn, han tycker verkligen inte om när det är så kallt ute. speciellt med tanke på att han måste ta på sig en tröja. som han verkligen hatar att gå i!
men men, det är ju för hans eget bästa. och snön fastnar som klister i hans ansikte. hehe
jag tvingade med han ut i nästan 15 min iaf. så det var ju bra.
har nyss ätit frulle också. köpte rocks igår. rikitgt gott!
blir väl att spendera den här dagen hemma. har inte alls någon lust att gå ut i det här vädret idag.
men jag pratade med pappa igår kväll och vi bestämde att jag skulle höra av mig sen. för barnen kommer till han i helgen. och det är inte speciellt ofta man träffar dem nu för tiden. kan vara kul att träffa dem nu innan lillen kommer också. man har ju en sån tur att 1an går hela vägen hem till pappa härifrån. den börjar ju gå precis utanför här. visst att det blir en lång åktur utan att få gå ut men det får man ta :) skönare det än att hålla på att byta buss och grejer.

förresten, linus kör upp nu. vi halv. hoppas verkligen att han klarar det nu! håller tummarna.

nae ni, nu ska jag nog allt ta och värma lite bullar som jag gjorde igår och gå in med till mamma i vardagsrummet och mysa lite framför tvn :) blev närmare 80 stycken som jag gjorde. frös in 60. blev att äta en hel del deg också...mkt bra för magen.

hoppas ni får en bra fredag!♥

Kommentarer
Postat av: Beetty

jaha okej, =) så då har du ett syskon som är ett år nu typ då? bra o ha bälte så man slipepr ha så ont ändå, skönt för dig att det är dags snart, har du haft fog länge? Ja här snöar det med nu, riktigt kul nu när man har barn ;).. Kramar

2008-10-31 @ 13:34:11
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Beetty

ååh pippi, underbaer =).. både flick o pojk kläder är så ur söta i pippi o apan =P..

aah de närmar sig ju med stora steg också, härligt ju =).. hur känns det att snart vara mamma?

2008-11-01 @ 14:43:53
URL: http://freshing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0