fredag

en ny dag med den tunga magen :P
idag så ska jag träffa elina :) vi har tänkt knalla runt som två muppar på stan. som vanligt med andra ord.

min slemmpropp har gått nu. vill att bebisen ska komma ut NU. igår var den iaf något galen i magen.
just nu när man har kommit så långt in i graviditeten så är det inte så skönt när han/hon har börjar röra något fruktansvärt på huvudet. så jag får se hur lång trippen in till stan blev. fast, man kan ju alltid äta och fika också :D
och om vattnet skulle gå av någon anledning (vilket jag nu tror att det inte gör) så har man ju elina med sig som har en mamma som är barnmorska. så har hon jobbat på avdelningen för förtidigt födda med så det blir nog bra. hehö

får föräldrapenning idag med så jag har tänkt kolla runt lite på saker som behövs nu. har ju somsagt det mesta.
men jag vill hitta nåt gulligt spjälsängsskydd. kanske med laban eller tummen på? :)
mamma jobbar 13-21 idag med. så sandor ska ta hand om tindra och anrold. usch, mår illa bara jag tänker på honom...
han har redan varit dryg mot mig idag. såg nämligen att arnold hade gått ner för trappan för att han hörde att tindra och sandor var där nere. sandor bara gick förbi och skrattade och kunde inte ens öppna grinden till honom!
jag sa till tillslut. och då fick jag ett sånt snällt svar tillbaks som:" jaha, och vad gör det?!"
arnold betyder ju iaf ingenting för han längre. usch.... får rysningar. ut ska han iaf!

naehe ni, nu ska jag ner och hålla mamma sällskap och ta mig en stadig frulle så man kan orka med dagen idag :)
hade så bra alla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0