lördag

hejsan hoppsan allihopa. nu är jag vaken. sitter och drunkar i oboy (mmm) och två mackor ;D göttmos.

jaha, inatt så kom linus hem efter en kväll med louise och björn mfl. vad ska man säga? man kunde väl ha varit lite nyktrare kanske när man vet att man ska ut vid 8 dagen efter för att åka till jobbet.
så blev att hjälpa fyllot inatt så han kom i säng mm ;P skitkul. jag gick iaf in i hans rum och sov i hans säng för han snarkade något så fruktansvärt. somnade väl efter 4 nångång. får se hur sugen han är på att gå på det ikväll med när vi ska bort. haha, antar att suget dragit ner lite på sig då?.

vad händer idag då?
mjo, nu ska jag slappa ett tag efter att jag ätit upp min frulle. har en konstig känsla i magen idag med.
sen så ska jag börja fixa iorning mig hade jag tänkt. ska lägga lite mer jobb på det idag så man inte ser ut som ett vandrande lik som man vanligtvis känner sig som nu för tiden ;D
sen får jag se om jag hinner vänta tills linus kommer hem strax efter 5 för att sedan åka hem till haninge. eller om jag åker innan och tar med mig hans kläder dit så han får komma dit direkt.

juste, det var ju inte helt fel mat man får ikväll om man säger så.. förrätten var pajer. sen så skulle det bli fläskfilégryta och även en kycklinggryta. sen så skulle barnen få nåt annat eftersom dom kanske inte vill äta det. hehe.
tur att man har en "kock" i släkten. mumma!

ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar :D

2008-10-18 @ 13:35:30
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Sandra

Hej! Jag har nu en STOR tävling i min blogg. I samarbete med SOLX.se går det ut på att Designa ditt eget smycke som även blir en ny modell i SOLX sortiment! : )

2008-10-18 @ 15:44:29
URL: http://www.sandranordin.com
Postat av: queenpeach

hoppas du har en bra lördag själv softar jag inför flytt till Asien imorgon bitti :D

2008-10-18 @ 16:00:11
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Dennis

Vilken mumsig frukost du gjorde! :D

2008-10-18 @ 16:26:33
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0