måndag

ännu en dag mot sit slut.
blev faktiskt att åka in till stan runt 4 tiden och möta upp thinee :)
så, jag har umgåts med henne hela kvällen. gick till lucullus och handlade lite. sen så gick vi till kebab baren. tjejen hade redan käkat lasagne precis innan. men, det hindrade henne inte från att köpa en kebab ;D söt hon är.
sen knallade vi somsagt hem till henne och har spenderat kvällen där. med snack och tv. alltid lika trevligt.
det som var mindre trevligt var väl att jag kräktes påväg till bussen sen :/ usch ja..

imorgon så blir det inte som planerat. jag ska somsagt vara barnvakt mellan 13.00-21.00 imorgon. meningen var att linus skulle hjälpa till eftersom jag ska ha huvudansvaret om tindra. och även att hampus,fanny och emmy är där.
men, linus ska tydligen jobba imorgon nu så jag får klara det själv. fanny och emmy kanske skulle hem till fannys kompis i östra harg och rida hästar så det underlättar isåf :)
så får hampus ha koll på arnold. får se om jag hittar på nåt med tindra :)

nu ska jag lägga mig och kolla på film tror jag ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Hehe ja precis! Det var exakt därför jag installerade sims på datorn, nu när jag jobbar natt så behövs det en del å göra :P



Hoppas du får en jättebra tisdag tjejen :)

2008-10-07 @ 05:48:57
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anonym

2008-10-07 @ 13:53:31
Postat av: HANNA

rösta på vilken kändis du tycker är snyggast på min blogg

2008-10-07 @ 13:53:45
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0