måndag

helgen är nu avklarad.. kom hem till haninge i fredags kväll... man har ju varit med om bättre dagar i sitt liv om man säger så.. födelsedagen igår kändes inte direkt som en födelsedag. hade inte humöret för det heller.

juste, i lördags så var jag uppe på förlossningen pga att jag inte hade känt fosterrörelser sen kvällen innan vid 7 tiden.
men allt såg relativt bra ut iaf. så det var ju skönt. hon trodde att det kunde ha sina orsaker varför jag inte hade känt av bebisen.

imorgon så är det dags för mvc igen vid 10.00 ska bli lika kul som alltid att se hur allt är. fast nu har jag ju iofs blivit uppdaterad nyligen på den fronten sen i lördags. hehe.
kan tänka mig att symfys måttet har gått ner nu iaf eftersom magen har sjunkit sen i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0