söndag

hej :) kvällen igår spenderade vi somsagt i grebo hos mormor och sten. var trevligt :) mkt god mat. mätt som tusan blev man. tyvärr så fick jag huvudvärk och gick och la mig först av alla (näst efter tindra). men jag somnade ändå när alla andra somnade skulle jag tro. runt 2. får se om bilder kanske laddas upp från kvällen nån dag.

ove,hampus,fanny och emmy har redan åkt hem. vi ska väl också åka om ett tag. efter att tindra ätit. linus ska ju jobba kväll idag med.
förresten, idag är det exakt en månad kvar tills BF. men det känns verkligen som barnet kan komma ut närsom nu.
längtar!

får se vad man ska göra med tiden resten av dagen sen.
juste ja, tindra gick massor igår kväll för första gången. superduktig!

hoppas ni får en bra dag alla läsare ♥

jag och linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0