tisdag

idag har jag varit hos barnmorskan. allting såg bra ut :)
symfys måttet var 34 cm nu, magen hade sjunkit och huvudet låg kvar där nere och var ruckbart :)
man kan tro att ungen ska komma vilken dag som helst nu så mkt liv det är där nere. huvudet vrider sig nästan hela tiden. inte det skönaste, men det funkar ;P

idag har jag gjort intresseanmälan på två lägenheter i johannelund som det var inflyttning på första december. får se hur det blir med det. men troligtvis så får jag iaf en av dom :) skönt.

träffade wigren på bussen ifrån resecentrum så vi kanske skulle ta en promenad sen lite senare :)
nu ska jag kila ut med mamma, tindra och arnold. men först ska jag tömma blåsan. hehe.

ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0