tisdag

idag har jag varit hos barnmorskan :) allting såg bra ut. huvudet ligger fortf nedåt så det behövde jag inte oroa mig för. phuu..maria trodde att det kunde vara så att bebisen låg med rumpan mot min rygg och sen att den skruvade runt på sig så rumpan åkte framåt. var nog därför magen blev så lustig. hehe.
ingen protein i urinet den här gången heller. underbart! symfys måttet var 35 cm denna gång. och huvudet fortf ruckbart.
hjärtljuden låg på 152, dvs kring där det brukar göra. mamma och tindra hängde med den här gången :) emmy också. första gången hon fick lyssna på hjärtat. hon tyckte att det lät som vatten. hehe

sen gick vi en runda på stan innan jag skulle till stångåstaden och skriva på kontraktet. hittade ett urgulligt förkläde som var brunt med vita prickar på som man kan ha i köket sen :) och även ett par spöket laban byxor till bebisen. och en body. och sen två fina muggar till mig med eftersom jag krossade de andra två i flytten som jag hade tänkt att ha.

är riktigt trött nu efter en heldag på stan. så jag ska nog gå in till mamma som sitter i vardagsrummet och kolla på tv. tindra går runt där inne och skrattar.

imorgon ska mamma jobba mellan 9-13.30 så då ska jag och linus ta hand om tindra :) linus ska övningsköra vid kvart i 10 så får se om jag och tindra hänger med in till stan under tiden som han kör och hittar på nåt. sen så tänkte jag kanske passa på att klippa mig då med. så då får linus kolla till henne under tiden :) vet inte riktigt hur jag ska klippa mig än bara.... tror det blir att toppa och sen klippa snedluggen ordentligt. kanske till och med att man vågar ta en vanlig lugg också. annars så kan man ju alltid be dom klippa en under så det går att variera. har ju somsagt inte klippt mig sen jag var hårmodell i mars så det är ett tag sen. fast som tur är så är ju håret så bra nu under tiden man är gravid. mitt har blivit riktigt tjockt igen.

hoppas ni haft en bra dag? ta hand om er! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

jag vet inte riktigt, alla fyra luktade gott, men jag gillade den lila<3

2008-10-28 @ 17:12:18
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0