tisdag

igår bestämde sig jag och fanny för att vi skulle åka hem till hennes pappa (ove) i ekholmen för att sova där.
han är nämligen borta på föreläsning eller vad det nu var i nyköping med jobbet.
så vi cyklade bort till ekholmen och sen gick vi till centrum och handlade lite gott. satte oss framför tvn.
jag somnade till på skinnsoffan med täcke och kudde och kläder. vilket visade sig att det inte var det skönaste direkt för jag var helt svettig när jag vaknade till vid 1 tiden ;P
sen så kom iaf linus med taxi innan 2 för att han också skulle sova där.
käkade lite tacopaj sen så somnade vi :)

idag har jag och linus varit tillsammans i 2 år.

linus tog bussen in till resecentrum vid halv 3 för att sedan hinna med bussen till jobbet.
så jag hoppade på cykeln med lite mjölk jag hade köpt till mamma och tog mig hemåt till haninge.
är barnvakt idag eftersom mamma jobbar 15.30-20.30. inte det lättaste just nu för tindra är så himla tjurig på kvällarna eftersom hon vägrar ta napp eller nåt. hon är skittrött... får väl bli att ta på henne kläderna i värsta fall och gå ut med henne i vagnen. mamma kommer ju ändå snart förhoppningsvis.

imorgon så ska jag vara barnvakt mellan 13.00-21.00. blir ett betydligt längre pass då. tur att man har syskon som hjälper till lite iaf. hehe

här kommer det lite bilder från dagens äventyr i tindras rum :
tindra hälsar på bebisen :)hejhejtindra kommer bli en perfekt moster tror jag! <3älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0