torsdag

gårdagen bestod av en heldag innomhus tillslut! skitkul, verkligen... fast det var bra att ta det lugnt igår för nu har jag inte lika ont idag :) fast har inte sovit superbra inatt. men det är sånt man får ta. låg vaken runt 3 tiden och så hörde jag att arnold var uppe och tjöt. så tänkte jag ta på mig mina mjukiskläder och gå ut att gå med honom en liten sväng. men då i sista stund så hörde jag att sandor tog på sig och skulle gå ut :O chockad.. hehö.

idag får jag se vad som händer, vill ju klippa mig! men tror nog att det får vänta tills helgen faktiskt. för tror nämligen att jag och mamma ska till ikea på lördag. då skulle det ju vara superbra om linus kunde klara uppkörningen imorgon med så han kunde få körkort! kunde vi åka dit i bil så kunde vi köpa lite saker också. blir inte så jävla kul att dras med allt på bussen kanske :P

idag går jag in i vecka 38! :D gud så tiden går. fast det är typiskt att den ska gå långsammare nu den sista tiden än vad det känns som den gjort innan. men nu ser jag ju nästintill fram mot förlossningen med tanke på mina fogar. hehe.
får se om det kommer en bild sen :) annars blir det någon annan dag.

ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Beetty

Du är utmanad =)



hehe man jag tänkte mest på om du har ngt bälte eller så emot smärtan? =) hehe..



aah jag vet gör trist o bara vara hemma när man inget har o göra, här hemma har jag fullt upp varje dag ;).. hehe.. annars är de bara bra här med oss, längtar såå mkt efter snööö =P kramar

2008-10-30 @ 13:15:19
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Sufie

Tiden går verkligen snabbt!

Ha en toppendag!

/Sufie <3

2008-10-30 @ 15:31:18
URL: http://typsufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0