fredag

idag ska jag in till stan för att packa ihop mina saker så mkt som möjligt. dom som ska flytta in efter oss kan nämligen flytta in om två veckor. så, måste komma på nåt ställe man kan ställa alla mina saker på sålänge. pappa hade visst lite plats sa han så det blir nog bra.

linus ska även komma till lägenheten tror jag och hjälpa till lite. annars blir det nog lugnt idag. blir väl nog mest att ta hand om tindra och småplocka lite i rummet. tur att man har sin säng kvar där med så man har någonstans att "vila."
nahe, nu ska jag ta tindra, hon sitter och skrattar i sin stol efter att ha slagit ner sin tallrik med macka på golvet.

ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0