lördag

usch,idag är jag irriterad pga att folk ska bete sig som dom gör. Jag är för fan inte ensam om det här. men, tydligen....
ajja,tindra ligger iaf och sover i sin vagn och gjort det sen halv 11 tiden någongång. idag ska vi somsagt iväg till jakobsdal till en kompis till mamma. ska käka lite och snacka gitt. trevligt,trevligt.
fast idag känner jag mig inte som den mest sociala människan heller. men det ska nog gå an :)
pissväder ute idag med, är inte förvånad för 5 öre. känns som det alltid är dåligt väder här i haninge. iaf när jag är här :P
tänkte lägg in lite bilder på bla magen nu :) ha en bra dag allihopa ♥

går tindra på nåt? ;D <3vecka 30  

Kommentarer
Postat av: linus

vem har sagt att du är ensam?:S

2008-09-06 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0