lördag

nu har jag kommit hem till linus igen efter min tur till stan från 7 tiden. träffade thinee (som är seg som alltid). sen så gick vi och tog ut lite pengar för att sedan gå till hemköp. köpte varsin ostbågspåse och en fanta att dela på. sen påvägen hem till thinee så stannade vi till på ming för att köpa oss varsin meny och ta med oss. gott! blev friterad kyckling med currysås för den som är intresserad ;D fast vi orkade inte alls äta upp allt. satt och tvingade i oss tillslut. men, det räckte inte i längden. ostbågspåsen fick förbli oöppnad. kollade på hostel som började på 6an klockan 9. thinee frågade om jag verkligen vågade se den för att den skulle vara så himla äcklig/läskig så jag kanske inte skulle våga gå därifrån sen. om jag själv får säga vad jag tror så var det nog så att thinee var lite för rädd för att se den och sen sova.. haha.
jag satt mest och tyckte att allt var lite överdrivet. inte läskigt alls. eller jo, var inte så fräsht när man fick se thaien som hade ett öga som bara hängde som han klippte loss.

nu är jag iaf här igen. tänkte lägga mig i sängen och kolla lite på tv eller nåt. linus kommer väl hem vid 2 tiden.
tror nog inte att jag orkar hänga med han till skavsta imorgon. känns som jag skulle behöva ha en heldag i sängen och bara ligga och vila. skulle vara hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0