lördag

sådär ja! nu har vi flyttat alla mina saker. känns underbart! blev typ 6 säckar med kläder hos pappa och sen korg och spjälsängen också. inte så smart att ställa dom sakerna i garaget direkt. drar ju åt sig så himla mycket lukt av alla avgaser och skit. sen så kom soffan och sängen och lite lite bebissaker hit. hem till mamma i haninge. mest kartonger och mina hyllor och bord och sen tv och tv bänken och akvariet och så i garaget ;D

efter att vi var klara så åkte kände både jag,mamma och ove att vi var hade gjort oss förtjänta av lite mat. så vi åkte till tannefors och käkade på kina restaurangen. gott gott.

nu är iaf jag och mamma hemma i haninge igen. är supertrött så blir att gå och lägga sig och vila ett tag snart skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0