lördag

tjenare gott folk. igår så sov jag och linus över hos hans mamma :) träffade hennes nya karl peter. trevlig prick ;D
gick i vilket fall upp tidigt imorse för vi skulle hänga med linus mamma till louise (linus syrra) där vi bytte bil och hämtade upp louise för att ta en tripp till stockholm och kolla på en islandshäst :)
mkt fin, men det blev inget av den affären. dom hade tydligen omkring 23 hästar på den gården om jag inte minns helt fel. och alla var islandshästar :) supersöta.

påvägen hem så åkte vi förbi haninge för att hälsa på linus morbror och familj. blev en fika och snack där ett tag.
sedan bar det av igen. åkte förbi kumla anstalten med ;D uhh, coolt. haha.
vi stannade till på nyköpingsbro och handlade massor med godis. så typiskt mig, köper massor med godis så äter man kanske lite i början sen låter man det bara ligga. tur att det finns andra som äter upp det åt än. hehö.

kom väl hem till linus runt 5 tiden. nu sitter jag här och han åkte till lundh för ett tag sen.
skönt att vara lite för sig själv men känner jag. är så himla trött idag så det blir nog inte att sitta uppe speciellt länge skulle jag tro.

längtar tills du kommer! <3
inte världens sexigaste bild direkt. haha.
men, läntar något otroligt nu tills den lilla kommer!
inte alls långt kvar. mindre än 7 veckor.
kan ju hoppas att den tiden går fort också! :) ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0