lördag

har haft näsblod 3 (!!!!) gånger idag. usch, en gång till så ringer jag upp till förlossningen och se vad dom säger.
har ju säkert att göra med det som kan brytas ut.
jag som hade tänkt träffa thinee ikväll och käka på ming och sen bara ta det lugnt och kolla på tv och prata skit hemma hos henne. ska göra det iaf, om det nu inte blir värre vill säga.

sov hos linus inatt så jag sitter här hemma hos honom. han kommer hem inatt. han sa att han ville att jag skulle komma till skavsta och hålla honom sällskap. sa att jag kanske kan göra det imorgon istället :) då jobbar han till 5 iaf. kan nog inte bli så farligt.

nu har jag tänkt att vila lite ett tag innan jag börjar fixa iorning mig. ha en bra kväll allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0