onsdag

fan,helvetes kuk! idag är jag riktigt irriterad. allting går mot mig. somsagt, kom till linus igår. var inte spec mkt vi umgicks.. hade en extratid idag till min BM vid 8.15, linus sa redan igår att han var tvungen att sova.. gissa vad han gjorde hela natten? jo, satt uppe och kollade på dragon ball. jävla barnprogram för fan! känns riktigt skönt att man får stöd nu när det är jobbigt. jävligt skönt!  usch!  så tydligen är dragon ball viktigare...
i vilket fall som helst så är denna dag förjävlig. är inte alls på humör.
gick upp, packade mina saker, tog bussen till mvc. har inte alls blivit bättre som jag hade hoppats på. snarare värre :(
har fått mer protein i urinen och gått upp ca 2,5 kilo i vätska den sista veckan :O så är svullen..och nu hade även blodtrycket ökat :( vilket jag hade hoppats på att det verkligen inte skulle göra. innan har jag haft ungefär 110/60, hade det förra veckan. nu hade det ökat till 120/80. så BM ska prata med läkaren där på måndag om hur de ska göra. får bli kontroller mkt oftare nu iaf. sen fick jag även nummer och så till förlossningen om det skulle vara något.
det enda jag kan göra är att vila och bara ta det lugnt. känns så himla jobbigt när man vet att barnet kanske skadas av det :( och jag mår inte heller så vidare bra. psykiskt idag är det PISS!

juste, pratade med mamma och vi kom överens om att det bästa var att jag kom hem till henne i haninge.. så jag skulle ta bussen dit. hade en sån tur så det gick en 1 min ifrån att jag kom till busshållsplatsen på trädgårdstorget. så står det v.ullstämma och via vidingsjö på den. och klart som faan så var sista hållplatsen hässlegatan. så busschauffören bara : "eeh,hej. sista hållplatsen här." fy fan tänkte jag och nästa visade fingret för jag blir så förbannad när det står att den ska gå till ullstämma. men det var bara att ta sitt pick och pack och börja knalla bort till ullstämma. askul.. mötte upp mamma,solbritt,tindra och arnold med så vi gick en bit tillsammans. blev en ordentlig morgonpromenad.

nu ska jag tvinga i mig mackor sen blir det väl sängen hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej du.

Såg att du hade skrivit till mig på ungamammor. Jag heter där cjohanna.

Vad kul att du också ska ha i mitten av november :)

Hur mår du bra hoppas jag. :)

Du frågade om jag hade blogg men jag har bilddagboken jag heter där camillajohanna



Ta hand om dig och ha det bra ! :)

2008-09-10 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0