onsdag

huvudvärken och illamåendet har inte gått över än! pratade nyss med min BM som ville att jag skulle komma in så fort som möjligt till henne så jag fick en tid nu vid 4. om inte hon hittar något fel på det som hon kan göra på mig så blir jag uppskickad till förlossningen för kontroller och sånt. är så himla orolig! känns som hjärtat sitter i halsgroppen på mig. tänkt om det är havandeskapsförgifting? tänkt om bebisen inte alls mår bra? tänk om jag måste föda ut bebisen tidigare än väntat...? och somsagt, fosterrörelserna har också börjat att avta nu dom senaste dagarna. och det blir man ju inte direkt mindre orolig för :( usch nee, nu ska jag försöka lugna ner mig och lägga mig i sängen och vila eller nåt. mamma ska ta bussen in till stan så hon hänger med mig. till mvc. ringer linus om det nu blir så att vi blir ivägskickade upp till US. hoppas på det bästa. att allt är bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0