söndag

har fått fina blommor av mormor och sten idag :) glad blev jag. inte ofta man får det. inte ens av sin kille :O tss.. haha. inte förvånad direkt ;D om man ändå skulle ha en sån lyx som mormor, sten köper massor med blommor åt henne varje fredag. gulligt :)

idag är det pissväder ute som vanligt. någon mer än jag som inte är förvånad? skulle väl inte tro det..
vaknade vid 10 idag och gick till centrum med mamma och tindra. jag handlade fikabröd för mormor och sten skulle komma efter att dom hade varit hos mormors syster. men, såklart så var de inte sugna efter gäddan de hade fått äta. får fika själva helt enkelt sen här hemma. barnen har kommit ifrån ove nu med så det blir full rulle. hampus sitter vid datorn (som alltid och spelar wow), emmy pratar med mamma om jultidningar och tjatar om godis. och fanny är ute och säljer tror jag. tindra är trött. har hållt igång mycket idag :) lilltjejen har kommit på att hon kan gnissla tänder nu med eftersom hon har fått massor de senaste veckorna i överkäken. och jag håller på att bli tokig. låter som om de ska gå av när hon håller på ;O

förresten, nya avsnitten av miami ink börjar ju klockan 7 nu! :) får jag inte missa.

har precis varit ute med arnold nu i de vackra vädret. så min lilla vovve har fått rastas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0