tisdag

godkväll gott folk!
fick tillslut med mig linus till tornby framåt kvällen. även hans bror jocke hängde med för att sedan bli hämtad.
köpte vagnen sen! :) känns riktigt bra, och skönt om inte annat. inte alls mycket mer man behöver nu. underbart.
bara vänta på att bebisen kommer ut, vilket den gärna får göra snart. längtar otroligt mycket nu (:

kort på vagnen kommer väl upp sen nångång när jag har tid.
nu sitter jag och linus och kollar på scrubs och äter varsin tallrik med youghurt och lite flingor. mumma.
ska snart borsta tänderna och allt annat som hörtill innan sänggående. sen blir det att lägga sig och kolla på det senaste avsnittet av one tree hill som kommit ut idag. underbart!

 imorgon får jag träffa den här lilla tösen som jag saknar nåt otroligt!


Kommentarer
Postat av: wrigley rose

så otroligt gullig!"

2008-09-16 @ 23:30:44
URL: http://ungochfundersam.blogg.se/
Postat av: undrar !

är tindra din dotter??? verkar som det så mycke som du pratar och skriver om henne......

2008-09-18 @ 12:03:59
Postat av: Svar till undrar.

Du som UNDRAR om det stör dig så mycket att Sarah skriver om Tindra sluta läsa bloggen för mig stör det absolut inte. / Angelica Sarahs Mamma/

2008-09-18 @ 12:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0