tisdag

blev att handla lite bebiskläder igår. urgulligt, mer bodysar och byxor och sen ytterligare ett par vantar och sen pyjamas :)

idag hängde jag med linus till stan för att han skulle köpa ett par hörlurar till sin ipod han köpte igår. så, en sväng till hi-fi blev det sen in på gränden och köpte cola. satte oss och snackade skit. väntade på att mamma och mormor skulle komma in till stan så jag kunde hänga med mamma till stångåstaden för att lämna nycklarna till lägenheten på nygatan.
sen blev det att åka igen. stannade och handlade en sväng.

juste, nu så har det ringt en som har en tik med blandning av dvärg pinscher och något mer som skulle vara dräcktig någongång i november december :) så, nu så ska arnold förhoppningsvis få knasa lite. hehö. så blir det nog en liten valp som vi ska få med! underbart.

nae, nu så ska jag bänka mig framför tvn och kolla på ugly betty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0