torsdag

idag har jag tagit nya krafter och samlat ihop mig lite sen gårdagen.. har haft en lustig känsla i magen idag. går och oroar mig, vilket inte alls är bra.. hoppas på att läkaren hör av sig så fort som möjligt på måndag så jag får höra vad han tycker.
det där med att vila 20 min, göra nåt,vila 20 min, göra nåt bla bla bla.. funkar inte så jättebra. ligga ner ska man göra också.

idag hängde mamma, jag och tindra med mormor och sten till ulrika marknad. köpte inget speciellt.
gick bara runt hälften för det var så mkt folk och så skulle nog inte jag ha orkar heller. vädret var inte det bästa.

juste!
när vi kom tillbaka till bilen så stod det ett par bönder i kanske 15 års åldern och trodde att dom var riktigt häftiga. så tog sten arnold för att de skulle gå en sväng. så säger en av grabbarna :
-"haha, titta på den där hunden, han var inte katig!" så började alla garva typ.
sten : -"ja ni, vänta bara tills han hopapar upp och tar ett rejält tag i pungkulorna på er och vägrar släppa taget, det är han bra på." då blev alla tysta. haha :D bönder...säger bara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0