fredag

ångest, jajjemen nu börjar ångesten smygandes komma fram sakta men säkert.
eller, börjar och börjar. den har hållt på i ett par dagar.
men idag kan jag lova att det är mer.
varför? jo för att imorgon så ska nämligen felicia sova borta för första gången.
kommer kännas superjobbigt att lämna ifrån henne och att hon ska sova borta.
men jag vet också att jag innerst inne behöver det här.
jag behöver få vara mig själv ibland och inte bara "mamma sarah" jämt.
imorgon så är jag nämligen bjuden på 20 års fest hos carro.
ska bli superkul! ska iaf försöka göra det bästa av situationen.
sen så blir det nog även utgång.

jag har tänkt på en sak, förstår inte hur vissa personer kan välja
att vara ifrån sina barn en längre tid utan att träffa dom.
jag skulle ha ångest hela tiden.
skulle mått skitdåligt och gått och saknat barnet hela tiden.
nae usch, vissa personer vill man inte ens tänka på ibland..


idag har jag klippt mig förresten :)
tack så jättemycket, det blev superfint raring!

nu så sover felicia, hon somnade för ungefär en timme sen.
hoppas att hon har somnat för kvällen nu.
altan dörren är öppen och jag sitter här i soffan och väntar på besök :)

hoppas att allt är bra med er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0