fredag

jaha..då var påsken för detta år igång då. någon ska ska göra något roligt?

igår så hade jag faktiskt egentid i ungefär 4 timmar på kvällen.
linus kom och tog hand om sin dotter. kom typ 40 minuter försent än vad som var sagt.. så, planerna fick bli lite senare..
men, hade inte trott att han skulle komma i tid heller.
stack iaf med elin iväg till lite kompisar (: var riktigt trevligt. men saknade felicia...
linus skickade ganska mkt sms om att jag skulle komma hem. anledningen till det var för att han skulle
träffa kompisar. det gör han ju aldrig annars menar jag..jaja..
bland det första han sa när vi kom hem var iaf. "ett tack skulle inte sitta fel?"
kan någon förklara VARFÖR I HELVETE jag ska tacka honom för att han umgås med sin dotter.
låter precis som det är en pina när det gäller honom.
då skulle han behöva tacka mig ett antal gånger om dagen eftesom jag jämt har henne.. nar, usch.
den där kommentaren var den dummaste som jag någonsin hört. och den satte sig kan jag lova. fy fan.

men, ni förstår.. han gjorde mig en tjänst när han tog sin dotter så att jag kunde få komma ut..

nu är jag trött på det där.
har gett upp det lilla hoppet jag hade om att
han kanske skulle kunna vakna upp och
inse saker och ting..

nog om det.

nu ligger iaf felicia och sover.
själv sitter jag här och snorar i soffan.
är så trött på den här förkylningen nu!
senare idag så ska vi nog gå en långpromenad.
får se om vi kanske skulle träffa min pappa en sväng.
annars så finns det ju alltid andra saker man kan hitta på (;.
är ju kanonväder ute idag med. superbra ju! då måste man ju vara ute lite.


hoppas att ni får en bra långfredag alla läsare♥

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Det är lustigt det där med mamma eller pappa. Det aldrig någon som har tackat en mamma när hon umgås med sina barn. Mitt tips är att strunta i att tjata på honom. Han verkar ändå inte fatta att han har blivit förälder.

2009-04-10 @ 19:22:51
Postat av: linus

asså shit sarah... sluta snacka en sån massa skit?

jag kunde lika gärna tagit henne på dagen då lr hur?

men näää. ja va tvungen o vänta på att ni skulle bestämma tid hela dagen, pga det blev jag försenad för jag hade tänkt pappa skulle skjutsa mig/ jag tar hans bil men just då när han ska iväg o lämna oskar i vikingstad så säger sarah, 30 min innan, kom vid 8a då? etc etc...

pappa hade stuckit iväg kom iaf hem till sarah 20:30....

30 minuter försent. tycker ändå att jag lyckades bra med tanke på att ja fick löpa till bussen o skit för o hinna med...

osen sa du 3-4 timmar ska ja va borta.... jag sa att ja hoppades på att du skulle vara hemma vid 12 hugget så ja kunde dra iväg o träffa kompisar... ingen fara i det?

jag har absolut inget emot att träffa min dotter sluta tjaffsa eller gnäll om det förhelvete.

men den kvällen ville du enbart att jag skulle ta felicia för att du skulle få komma ut o ha lite kul.

visst jag gnäller inte om det. ja skiter fullständigt i det. men när man hjälps åt så tackar man väl varandra? om man ställer upp för varann tackar man väl?

tacksamhet är väl ändå ganska stor grej när det gäller sånt.

jag hade givetvis kul med Flisan, hon vart lite grinig på slutet när hon blev jätte trött...

men sluta gnäll för helvete sarah, snacka inte skit OM MIG PÅ DIN BLOGGJÄVEL FATTA!!!!!!!

"ouff satte den mitt i prick" - kommer väl sarah säga något i den stilen..

ajja sluta vara så jävla bitchig ist... det hjälper för helvete inte. o inte klaga heller.

säg de du tycker ja gör fel o säg vad du tycker ja ska göra bättre..

annars kan ja väl inte förbättra mig?

jag vet att jag vart kass på o träffa felicia men det har ganska stor del med dig o göra oxo...

varje gång ja träffar dig så slår det i mitt hjärta o gör ont som faan... ajja nog om detta...

orkar inte prata ut mer. hade bra puss.

2009-04-11 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0