torsdag

vad i helvete är detta? :O
felicia har nu 39 graders feber.
har gett henne en supp så jag hoppas
verkligen att tempen kommer att sjunka.
och jag har gått och blivit, magsjuk?!
har sprungit på toaletten två gånger nu
inom loppet på typ 10 min.
känner mig också lite halvskakis i kroppen.
vad fan, varför ska man bli sjuk nu för?

ska avvakta och se lite och hoppas att jag känner
mig lite bättre tills om en timme ungefär.
inget kul att grilla och ta hit folk om man är sjuk?
och jag som verkligen kände för att

ta hit folk och grilla ikväll nu när man har

fixat iorning på uteplatsen också.

får se helt enkelt.

nu ligger felicia i sängen.
sover tror jag att hon gör?
för det är tyst iaf.
min lilla sjuka prinsessa.
sömn är verkligen någonting som hon
behöver med den där tempen.
funderar på att gå in och lägga mig bredvid henne
så att man kanske själv också får lite sömn.
skulle ju faktiskt inte sitta helt fel..

hoppas att ni mår bättre än oss iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0