måndag

jaha, då var det annandagen då. jag har precis gjort iorning mig. felicia ligger och sover för tillfället.
så, man får helt enkelt passa på :)
nu väntar jag bara på ett samtal så jag vet när vi kommer och blir hämtade.
kommer sova borta inatt också. ska bli trevligt :)

jag kan verkligen inte sluta klia på min hals.
har fått något utslag eller nåt.
så nu är jag knallröd.

idag så bestod dagen av en promenad härifrån johannelund bort till segelbåtshamnen.
blev en redig runda. och tyvärr så var man ju så smart så man satte på sig ett par skor
som inte var de bästa. fick skoskav.  så, gick barfota en ganska lång bit. mysigt!
så jag kan ju lova att jag skrubbade av fötterna så mycket som det gck igår.

vi skulle möta pappa, orre och petter vid hamnen.
tyvärr så blev det ju inte direkt som planerat.
är så jäkla trött på det här nu.
jag ger upp helt enkelt.
känns så jävla lönlöst att hålla på och dalta med dig...
så, blev att sitta och snacka med petter för det mesta.
en riktigt trevlig kille faktiskt. han är väl en 25 typ.
tyckte synd om honom som fick stå ut med pappa och orre.
men, han får väl skylla sig själv..

jag vet att jag inte ska bry mig om dig. men det är så jävla svårt när jag ser vart det hela håller på att gå.
det har det gjort ett bra tag nu. men tyvärr så är man ju en sån person som inte kan skita i folk bara sådär..
går verkligen inte. och du är trotsallt en del av mig.
du har en del härliga stunder du med. men jag önskar att jag kunde få se mer av dom.
för just nu är jag så otroligt jävla trött på dig så jag orkar inte mer.
tror det bästa är att jag försöker att lägga dig åt sidan.
jag vet hur det är varje gång du ringer...känns i hjärtat att höra hur du låter..
det finns iaf inget hopp kvar när det gäller dig.
jag vet att du inte kommer att kunna leva så länge till när du håller på som du gör.
har även försökt att få dig att förstå det.
men, somsagt. det är så jävla lönlöst. jag ger upp!



Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel




vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig min fina prinsessa.
mamma älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Vad jobbigt det verkar vara med människorna runt omkring dig! Ta hand om er!

2009-04-13 @ 11:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0