söndag

god kväll.

min lilla prinsessa kom hem vid halv 1 ungefär.

innan hon kom så passade jag på att storstäda.

dammsög, skurade golven och dammade av.

sprang ner lite snabbt till affären och köpte blommor till

mormor och sten som tack för hjälpen.

när de kom så sov felicia i bilstolen.

så jag packade upp allt hon hade haft med sig under tiden.

sen hör jag efter ett tag hur hon börjar vakna till.

sen så ställer jag mig framför henne och säger hej.

då började hon skratta och log massor.

tror ni att man började att gråta då? ja, det kan jag lova.

hon måste nog ha saknat mig. lilla gumman..

så som det känns just nu vill jag aldrig mer vara ifrån

henne så länge något mer. hehe

eftersom felicia är så van att vara med mig jämt så hade

hon varit ganska så tjurig.

mormor hade varit tvungen att ta in hennes vagn och haft henne

där i liggandes hela natten medan hon själv fick ligga på soffan.

så hon hade inte fått så mycket sömn inatt.

blir ganska så irriterad då...

menar, om nu felicias pappa skulle träffat henne mer och lagt ner

med tid åt henne så skulle hon inte vara så mammig som hon är.

då skulle det vara lättare att lämna ifrån sig henne.

och visst, hon känner ju inte mormor och sten så himla mkt. men ändå..

hoppas iaf att han kommer skärpa sig.

och det har han själv sagt nu.. ska bli intressant och se förbättrning.

han sa att han hade tänkt på det och fått ångest.

då sa jag att ångesten skulle han väl börjat få efter några dagar bara när

han själv insåg att han inte träffade henne mkt.

felicia är ändå 5 månader nu.

och man märker redan nu att hon blir ledsen när han är själv med henne.

det beror ju just på det, att han inte träffar henne så mkt som han borde.

vill verkligen inget hellre än att felicia ska träffa sin pappa mkt mer.

men man blir trött över att behöva tjata. har slutat med det nu.

ajja, nog pratat om det. lär väl få skit för att jag skrev som jag gjorde nu.

men det tar jag. det är bara sanningen.



efter ett tag så kom elin förbi en sväng.

sen precis när hon hade dragit så kom carro och tim förbi.

tydligen så har det varit rån nere här vid ica, så det var massor

med snutbilar utanför. och de förhörde vittnen inne på pizzerian.

sen kom även thinee.

och så har det rullat på med främmande hela tiden idag.

alltid lika trevligt (:

men just nu är det bara jag och felicia här hemma.

min lilla plutta ligger och sover i sin säng nu.

tror nog inte att jag har skrivit det tidigare men när vi sov över hos

mamma tidigare i veckan så pratade jag och mamma om

att felicia nog kommer börja rulla massor närsom.

och just den natten så vaknade jag två gånger av att

hon låg på magen och gnällde. hehe


så nu är det full rulle med att vända och vrida och ha sig.

därför så måste man ha lite koll nu när man lägger ner henne i

hennes säng så hon inte slår i huvudet på kanterna.

vilket hon hade gjort nu sista gången jag var inne innan hon somnade.

imorgon så är det måndag den 27 april.
vilket betyder att min kära syster fanny blir tonåring! :)
gud vad tiden går fort.
så då är vi bjudna hem till ove klockan 6.
och innan det så ska jag och felicia iväg.
så det blir att gå upp tidigt imorgon.
därför känner jag att det är dags att hoppa in i en varm dusch
och sen lägga sig för att sova.
kommer nog kunna sova bättre denna natt nu när min lilla
prinsessa är hemma hos mig igen ♥



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0