tänder?

mjo, tror att det kan vara tänder som spökar på min lilla plutta.
direkt när hon vaknade imorse så såg hon allmänt allvarlig ut.
det brukar hon aldrig göra, hon brukar alltid bjuda så generöst på leenden.
men, inte idag! tror att jag har sett ett bara. spelar in gen större roll om man står och dummar sig
i spegeln med henne eller om man flyger flygplan.
idag är det snålt helt enkelt.
och mat ville hon sbsolut inte ha. det brukar hon aldrig tacka nej till annars precis.

och som ni vet skrev jag ju förut att hon sov.
hon sov i närmare 2 timmar!?

sen när jag tog tempen så gick den upp till 37,8 på en gång.
vet att det inte är feber på småbarn.
men börjar undra om  hon kanske har haft feber eller om hon är på g att få det.
feber kan man ju få när tänderna spökar.

vi får helt enkelt låta tiden bestämma och se vad som händer (:


snart ska vi ta en promenad in till stan.
har tänkt att felicia ska få sitta upp i vagnen.
sen ska hon få ha på sig sin hello kitty jacka hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0