tisdag

hej allihopa.
nu var det ett tag sen som jag skrev här.
men, vi lever iaf.
felicia blev ju 5 månader igår så vi var på bvc och tog sprutor.
usch, är så hemskt att se när hon skriker.
och blir ju inte bättre när man sitter och mordhåller henne nästan
och sen så tar de ju en spruta i taget med..
linus var med den här gången!
min lilla fisunge växer så det knakar.
hon hade växt 2,5 cm på en månad.
så, nu var hon 62 cm lång och sen vägde hon 6125 gram (:

med tanke på att hon har tagit sprutorna igår så är hon
ganska så pipplig nu. hon har inte sovit spec bra inatt..
men nu är iaf rullgardinen uppe i sovrummet så nu slipper
man vakna klockan 6 av att felicia är pigg.
superskönt!

mamma, fanny,emmy och tindra var här och sov lördag-söndag.
de var snälla och hjälpte mig at fixa iorning lite.
eller, emmy satt väl mest fast i soffan. hehe.
men fanny däremot fick för sig att börja rensa i kladkammaren.
och för er som vet hur det såg ut innan så kan jag lova att det är superfint nu!
felicias kläder har iaf fyllt garderoben där inne. lite sovkläder också då..
alla mina kläder liggger på golvet.
måste köpa en byrå till allt bara! (: så, det är bra.
det enda som fattas på uteplatsen nu är möbler och en grill.
sen är allt annat jättefint. har börjat komma fram massor gula tulpaner i
rabatten bakom dörren nu med.

för er som undrar med saken om pappa så är det ganska så komplicerat..
eller, iofs inte men jag har inte en sån lust att skriva ut hur allt ligger till på
den fronten här i bloggen. iaf inte som jag känner nu.
men hur som haver, skickade iaf ett ganska så långt meddelande till honom
igår och förklarade varför jag inte orkar ha så mkt med honom att göra nu.
men att jag kommer att stötta honom. och, jag vet att det finns fler som gör det.
bara han tar tag i saker och ting. men tyvärr så kommer han nog aldrig göra det.
han fortsätter att leva som om att han vore 15 år..
i vilket fall som helst så har han iaf inte svarat på det jag skrev eller försökt att ringa.
så, antar att han skiter i det. eller så kan det vara så att han funderar lite..
men men.. vi får helt enkelt se vad som kommer att hända.

nu somnade iaf felicia. ska passa på att gå ut med arnold lite
precis här utanför så hör jag om felicia skulle vakna.
han är ju jämt kissnödig så lite kan han nog klämma ut lilla gubben..
han har "bott" här hos oss förstår ni.
mamma har ju börjat jobba mer nu och tindra har börjat på dagis.
men idag så ska han hem.


hade så bra allihopa så hörs vi när jag känner att jag vill/orkar skriva.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0