tisdag

hejsan hoppsan alla läsare (:
dålig uppdatering nu de senaste dagarna, jag vet..men ni behöver inte vara oroliga för vi lever.
blir inte att man sitter och bloggar när det är fint väder ute.
sen är det ganska mycket att göra nu med för felicia är pipplig som aldrig förr..
tror somsagt att det är tänder som spökar.
natten till idag tror jag nog att hon vaknade ca 10 gånger säkert.
lilla pluttan.. kan bara tänka mig hur jobbigt det känns..

idag så hängde elin med mig till affären och handlade mat.
så nu är det relativt fullt igen. hehe
felicia tror jag nog har ca 5 burkar med mat eller nåt nu så hon kan få välja mellan.
för, det är faktiskt felicia som väljer vilken burk hon vill ha när hon ska äta.
brukar ta fram alla så får hon peka. hehe.  hittills är det morotsuprén som har tagit första pris.
den tycker hon är riktigt god.

linus har även varit här hela dagen idag med.
han var ute och gick med felicia när jag och elin var och handlade.
först tyckte han att vi skulle ta med felicia för att han var trött.
men fan heller, han får också lyfta på sitt arsle och umgås med sin dotter och gå ut med henne!
eller har jag fel?

vid 5 snaret så kom iaf felicias farmor suss och hämtade oss för vi skulle med en sväng
ut till louise och hästarna i gistad. var trevligt.
sen så frågade linus mamma om vi ville med på mat hemma hos henne.
så, vi hängde med. men innan det tog vi en sväng till maxi för att handla lite.
det blev iaf att äta piffar med potatis och svampsås (:
var riktigt gott.

sen så gick ju tyvärr bilen sönder med och grejer... usch, hoppas att den går att laga iaf och inte
kommer att gå på en alltför stor peng!


nu är vi hemma iaf. felicia somnade i bilen. hon fick stå i hallen ett tag
men bestämde mig för att ta av henne kläderna så var det bara att lägga in henne i hennes säng.
trodde att hon skulle bli tjurig men hon låg bara och pratade och sen somnade
hon på en gång. vilken tur!
får se hur länge lilla damen har tänkt att sova nu bara innan hon vaknar nästa gång.
jag tippar på max 2.

snart så får jag väl besök med skulle jag tro.
hoppas att allt är bra med er! ♥


Kommentarer
Postat av: linus

varför ska du alltid quota att jag ska gå ut o umgås med henne osv?

visst jag är svag på o träffa er.. men bor på andra sidan stan utan pengar... osvosv.. dålig ursäkt men det är en del. sen att ni alltid har fullt upp på dagarna närman frågar osvosvosvosvo....

sluta gnäll på mig för fan!

2009-04-11 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0