fredag

oj oj oj, var tre veckor sen jag skrev nu! :O

det är bra med oss iaf.
men tyvärr så tror jag att felicia har blivit magsjuk.. igår kräktes hon 7 gånger tror jag.
och det var inte så lite heller.. lite dålig i magen är hon också.
hoppas verkligen att hon blir bättre snart!
jag som kämpade med att få henne att äta lite mer än vanligt så hon skulle gå upp mer i vikt till nästa bvc besök.
och det är nu på måndag. är bara att förklara för åsa hur läget är. idag har hon kräkts en gång bara. så tror att det är på bättringsvägen (:


igår så åkte jag, linus och felicia till rix fm i norrköping.
väl där mötte vi upp mamma, tindra och sandor också.
var väldigt mycket folk. ångrade att jag tog med mig vagnen dit.
folk har verkligen ingen hänsyn över huvudtaget när det gäller vagnar.
men det gick bra iaf.
juste, har köpt en ny vagn förresten. en emmaljunga från 07. mycket, och då menar jag mycket smidigare än den tidigare. hehe.
så nu ska jag bara försöka få den såld också. den var verkligen perfekt när felicia var mindre.
men den senare tiden blev den bara klumpig.

väl i norrköping så köpte jag en hello kitty ballong till prinsessan innan vi knallade mot bilen som skulle styra hemmåt.
felicia var så himla trött när vi var där. hon höll sig vaken i närmare 6 timmar iaf.
klart man vill vara vaken när det är så mycket roligt att se :)

nu måste jag sluta. felicia kryper runt här under stolen och drar mig i benen.
hade så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0