lördag

gårdagen spenderades med carro och thinee.
efter ett tag kom även några av thinees polare.
drog till kungsträdgården och såg adam tensta och maskinen. helt ok (:
skulle varit bättre om det inte skulle regnat så himla mycket!
blev ingen utgång. thinee hade lite ont i foten så vi gick och käkade och sen gick jag och thinee hem till henne.
somnade väl vid 3 ungefär. vaknade lite innan 1, skönt att sova.
gick faktiskt bra, vaknade nog bara till en gång om jag inte minns fel.

när vi vaknade så satte vi upp håret lite snyggt och drog ner till stan för att möta carro.
gick runt lite och tittade. fixade en mobil på abonnemang som de skulle få hem på onsdag.
blev en sony ericsson w990 i röd. de hade silver och svart hemma redan.
men kände att det var dags för en mobil med lite "färg" denna gång.
så det blir nog superbra skulle jag tro. de skulle skicka mobilen direkt hem till mig.

linus och felicia var hos linus mamma på eftermiddagen så han kom och
lämnade felicia lite innan 6 här hos thinee.
hon blev helt galen när hon såg mig. hon sken som en sol. lilla hjärtat.

linus skulle lana med sin bror ikväll så han skulle sova hemma.
thinee undrade om jag och felicia ville sova här inatt då jag sa att jag är så van
att sova med någon mer nu än bara felicia.
blir så himla tomt att sova hemma då, bara jag och felicia.
så självklart tackade jag ja, så nu ligger lilla prinsessan och sover här inne i thinees rum.
så söt. eftersom thinee brukar sova så himla länge på dagarna så får jag se vart jag och felicia
tar vägen imorgon bitti. vill inte väcka thinee och hennes mamma.
felicia har ju en inställd klocka så hon vaknar alltid vid 8.
tyvärr så har batteriet på min mobil dött också. och thinee har ingen sony ericsson laddare.
men vi knallar nog hemåt imorgon om det är fint väder. annars tar vi nog bussen.

nu ska jag och thinee kolla på scary movie 2 som går på 5an :)




på måndag ska felicia till bvc för att mäta och väga sig.
om jag inte tror helt fel så har hon nog gått upp en del. bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0