torsdag

tjenare allihopa.
i förrgår så var felicia jättedålig.
helt genomförkyld så hon kunde knappt andas pga allt tjockt snor.
så den natten var inget att leka med.
tror jag fick sammanlagt högst 2 timmars sömn.
det längsta hon sov på raken var en timme.
usch, så hjälplös jag kände mig då.
lilla hjärtat, men nu känner hon sig piggare iaf.
febern har börjat försvinna och förkylningen är på bättringsvägen, hoppas jag.

felicia sov hos linnus natten till idag så jag kunde få sova ut lite.
han hämtade henne igår kväll.
ska nog snart ner till stan och möta de så tar jag med felicia hem.
linus ska till sin mormor och hjälpa henne lite.
men först innan jag gör något så ska jag hem och se om posten har kommit idag.
eftersom jag inte fick min mobil igår så hoppas jag innerligt att den kommer idag!
annars så ringer jag till telenor imorgon och frågar varför det dröjer..

har sovit hos melissa inatt förresten.
igår kväll så låg vi i min soffa hemma och kollade på sex and the city HELA kvällen.
skönt att känna att man kan slappa lite :)

titta så stor hon blivit min lilla prinsessa!
lovade ju att ni skulle få en bild :)
melissa hade den här på sin dator.
tagen förra veckan hos min gammel moster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0