torsdag

idag har jag varit på stan med melissa och köpt julkläder till felicia.
hon kommer att bli så fin! fast det är hon ju jämt.
blev iaf en skjorta ifrån pojk avndelningen och ett par svarta leggins.

har även inhandlat ett par ordenliga vinterstövlar till felicia nu.
så hon kan leka ordenligt ute i snön utan att det ska behöva läcka in i skorna hon har.´

snart så kommer elin hit. hon ska sova här.
tyvärr så blir det inte att träffas så ofta längre..

och du linus, gör du det du gjorde mot mig nyss. så kan jag lova dig att du kommer att bli anmäld.
du ska aldrig mer få röra mig, aldrig!


nu ska jag leka min älskade dotter.
och vänta på att elin kommer ringa på dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0